★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ 7 اثر ماندگار موسیقی رونمایی می شوند

7 اثر ماندگار موسیقی رونمایی می شوند
جام جم آنلاین: مراسم رونمایی از هفت اثر ماندگار موسیقی ایران و جهان به همت انجمن موسیقی ایران هفتم آذر در سالن رودکی تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش ایرنا ، هفت اثر ماندگار 'داغلار' بر مبنای موسیقی مقامی جمهوری آذربایجان به خوانندگی مهمان صمداف از جمهوری آذربایجان، 'خنده آسمان نگر' و 'بهار آمد' اثری از 'دولتمند خلف' بر مبنای موسیقی مقامی تاجیکستانی، 'گل مولا' بر مبنای موسیقی ورزش باستانی ایران کاری از مرشد محمد مرادی، 'معراج موسیقی مقامی تربت جام' اثری از عبدالله سرور احمدی، 'تیام موسیقی بختیاری' اثری از هادی منتظری و خوانندگی سینا سرلک و همچنین 'خاطرم در آتش است' اثری از سروش قهرمان لو در مراسم یاد شده رونمایی می شوند.

روابط عمومی انجمن موسیقی روز سه شنبه اعلام کرد که هفت اثر ماندگاری که در این مراسم از آن ها رونمایی می شود، در سال 89 توسط انجمن موسیقی ایران تولید شده است.

مراسم رونمایی از هفت اثر ماندگار هفتم آذر ماه جاری ساعت 15 در سالن رودکی تالار وحدت با حضور حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بابک رضایی مدیر عامل انجمن موسیقی ایران، رئیس هیات ورزش باستانی و جمعی از اهالی قلم و هنرمندان و سفرای کشور های آذربایجان و تاجیکستان برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد