★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ حکم قطع دست یک سارق دیگر در مشهد اجرا شد

در پی اعلام دادستان عمومی و انقلاب مشهد در خصوص برخورد قاطع قانونی با سارقان حرفه‌ای دیروز حکم قطع ید یکی دیگر از سارقان با رعایت موازین قانونی در محوطه زندان مرکزی مشهد به‌مرحله اجرا درآمد.

آفتاب: در پی اعلام دادستان عمومی و انقلاب مشهد در خصوص برخورد قاطع قانونی با سارقان حرفه‌ای دیروز حکم قطع ید یکی دیگر از سارقان با رعایت موازین قانونی در محوطه زندان مرکزی مشهد به‌مرحله اجرا درآمد.

به گزارش دادگستری استان خراسان رضوی؛ در پی اعلام دادستان عمومی و انقلاب مشهد در خصوص برخورد قاطع قانونی با سارقان حرفه‌ای صبح دیروز حکم قطع ید یکی دیگر از سارقان با رعایت موازین قانونی در محوطه زندان مرکزی مشهد اجرا شد.

این حکم در حالی در مقابل دیدگاه عده‌ای از سارقان دستگیر شده با حضور مقامات مسئول اجرا شد که چندی پیش و در پی اجرای حکم قطع ید یک سارق حرفه‌ای، موجی از اظهار رضایت عمومی از اجرای این حکم الهی و قانونی در میان شهروندان مشهدی پدید آمد و مقامات مسئول به‌ویژه دادستان عمومی و انقلاب مشهد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام کاهش آمار سرقت پس از اجرای نخستین حکم قطع ید اطمینان داد که دستگاه قضایی هیچ‌گونه ارفاقی به بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی به ویژه سارقان نخواهد کرد.

پیرو اعلام محکومیت قطعی در خصوص محکوم م.ب حکم قطع ید نامبرده دیروز در محوطه زندان مرکزی مشهد و در مقابل تعدادی از زندانیان با سابقه اجرا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد