★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ احمدی‌نژاد: پاداش مدال برنز را به سعید احمدی بدهید

محمود احمدی‌نژاد که رقابت سعید احمدی با حریف چینی‌اش برای کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی را از تلویزیون تماشا می‌کرد، با تمجید از تلاش‌ این کشتی‌گیر، او را شایسته قهرمانی در این رقابت‌ها دانست.

آفتاب: محمود احمدی‌‌نژاد، بعد از این که سعید احمدی با پای مصدوم در رده‌بندی بازی‌های آسیایی حذف شد، از مسئولان ورزش خواست به او پاداشی معادل پاداش مدال برنز بازی‌ها داده شود. 

احمدی‌نژاد با تجلیل از سعید احمدی ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشورمان، این کشتی‌گیر غیور و دلاور مرد ایرانی را به پاس دلاورمردی هایش در دیدار مقابل حریف چینی خود شایسته قهرمانی دانست. 

به گزارش سایت خبری سازمان تربیت بدنی، احمدی‌نژاد در سفر هیأت دولت به استان زنجان در حالی‌که رقابت سعید احمدی با حریف چینی‌اش برای کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی را از تلویزیون تماشا می‌کرد، با تمجید از تلاش‌ این کشتی‌گیر، او را شایسته قهرمانی در این رقابت‌ها دانست. 

احمدی‌نژاد پس از پایان این کشتی‌ بلافاصله در تماسی تلفنی با علی سعید‌لو، رییس سازمان تربیت بدنی که در محل بازی‌های آسیایی حضور دارد، تاکید کرد که احمدی با مصدومیت شدید پا شجاعانه در برابر رقیب چینی‌اش ایستادگی کرد و غیرت و تعصب ایرانی را به حاضرین در سالن و سایر کسانی که تماشاگر صحنه‌های تلاش این کشتی‌گیر بودند، نشان داد و باید به او پاداشی معادل مدال برنز اهدا شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد