★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

ثبت نام یارانه و اعلام نیاز دریافت یارانه نقدی

نظرات 5 + ارسال نظر
راحله معاونی جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 05:11 ب.ظ

سرپرست خانواده میباشم واز سال 92یارانه دریافت نکرده ام کد ملی 0059093919

اشرف چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 12:49 ق.ظ

جوابی دریافت نکردم

احمدرامتین سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام خسته نباشید من رایانم تا ماه قبل میومده چرا العان باید قطع بشه.من جداشدم از همسرم یارانمون سواشده من کسی ندارم ک بخاد کمکم کنه العان چرا من نباید تا پایین محلمون برم بخاطر اینک پول کرایه ماشین ندارم.منتظر این اندک پول بودم ک اونم این ماه نیومده.چرا نمیدونم.لطفا رسیدگی کنید

علیرضا عبدلی یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 02:41 ق.ظ

میخواستم واسه ثبت نام یارانه اقدام کنم چکار باید بکنم..


ممنونم

درخواست یارانه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام
لطفا برای یارانه و دریافت راهنمایی کنید.خیلی نیازمندیم
باتشکر
۰۹۱۳۳۰۸۱۸۸۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد