★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ بازی های آسیایی گوانگجو تیم هندبال ایران فینالیست شد

بازی های آسیایی گوانگجو
تیم هندبال ایران فینالیست شد
جام جم آنلاین: ملی پوشان هندبال ایران با برتری مقابل تیم ژاپن در مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال بازی‌های آسیایی گوانگجو به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

به گزارش  مهر ، تیم ملی هندبال ایران در مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی گوانگجو مقابل تیم ژاپن قرار گرفت و با نتیجه 30 بر 29 به برتری رسید.

در این بازی پایاپای تیم ایران و ژاپن در نیمه اول با نتیجه 22 بر 22 به نتیجه تساوی رسیدند اما تیم ملی هندبال ایران با گلزنی الله کرم استکی در آخرین ثانیه بازی صعود خود به دیدار نهایی را قطعی کرد.

هندبالیست های ایران با پیروزی مقابل ژاپن، انتقام شکست فوتبالیست ها مقابل این تیم آسیایی را گرفتند و برای اولین بار به دیدار نهایی مسابقات هندبال بازی‌های آسیایی راه یافتند.

در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی دو تیم کره جنوبی و عربستان ساعتی دیگر به مصاف هم می روند. برنده این دیدار به مسابقه فینال رفته و بازنده برای کسب مقام سومی مسابقه می دهد.

تیم ملی هندبال ایران در دوره قبل بازی های آسیایی عنوان سوم را از آن خود کرده بود. شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 21 آبان تا 6 آذرماه در گوانگجو چین برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد