★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ فیلم های سینمایی سکوت خدا و چشمهای تقریباً نگران

از شبکه جهانی جام جم 2 آذر پخش می‌شود
فیلم های سینمایی سکوت خدا و چشمهای تقریباً نگران
جام جم آنلاین: فیلم های سینمایی سکوت خدا و چشمهای تقریباً نگران روز سه شنبه 2 آذر از شبکه جهانی جام جم برای مخاطبان اروپا ، آمریکا و آسیا پخش می شوند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، فیلم سینمایی"سکوت خدا" سه شنبه 2 آذر/ 23 نوامبر ساعت 03:25 اروپای مرکزی / 03:25 مرکز آمریکا / 03:25 کوالالامپور پخش می شود.

بازیگران:پروانه معصومی، مهسا کرامتی، بهناز جعفری و...

خلاصه فیلم :رعنا پرستار سالمندان است و اهل کربلا است وپرستاری زنی را که در بازگشت از مدینه بیمار شده می پذیرد.به مرور وابستگی بین این دو ایجاد می شود و دختر خانواده به رعنا حسودی می کند و از برادرش می خواهد که او را بیرون کند و...

فیلم سینمایی"چشمهای تقریباً نگران " سه شنبه 2 آذر/ 23 نوامبر ساعت 22:00 اروپای مرکزی / 22:00مرکز آمریکا /22:00 کوالالامپور روی آنتن می رود.

بازیگران:داود موثقی، فرهاد آئیش، امید روحانی، علی سرتیپی، رویا جاویدنیا، فلورا مرادی، مارال خلیلی، پرستو مدانلو و مهدی احمدی.

خلاصه فیلم :کامران احمدزاده حسابدار 53 ساله یک شرکت خصوصی است. وی فردی سرد و بی احساس است که انفعال رفتاری او موجب دلزدگی خانواده اش شده است. همسر و پسر کامران به بهانه سفر تفریحی به ترکیه، او را ترک میکنند. اما دختر کامران به وی میگوید که مادر و برادرش به صورت غیرقانونی به قبرس رفته اند تا ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد