★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ مزاحمت مرد 38 ساله برای دختر 15 ساله

رییس کلانتری 125 یوسف‌آباد تهران از دستگیری فردی که به طور مکرر مزاحم یک دختر 15 ساله می‌شد، خبر داد و گفت: متهم علت ایجاد مزاحمت‌هایش را دیدن خواب این دختر ذکر کرد.
آفتاب: رییس کلانتری 125 یوسف‌آباد تهران از دستگیری فردی که به طور مکرر مزاحم یک دختر 15 ساله می‌شد، خبر داد و گفت: متهم علت ایجاد مزاحمت‌هایش را دیدن خواب این دختر ذکر کرد. 

رییس کلانتری 125 یوسف آباد تهران اظهار داشت: روز گذشته خانمی به نام (د - ح) با مراجعه به ماموران این کلانتری اظهار داشت: فردی با یک دستگاه خودرو پ‍‍‍ژو دائما برای دختر 15 ساله اش ایجاد مزاحمت می‌کند.

وی ادامه داد: با راهنمایی مادر شاکی راننده خودرو به نام ‌(‌د - ر )‌38ساله شناسایی و حین ارتکاب جرم دستگیر شد.


این مقام مسوول ادامه داد: متهم در بازجویی‌های به‌عمل آمده علت ایجاد مزاحمت‌های مکرر برای دانش‌آموز 15 ساله را دیدن خواب اعلام کرد و گفت از کرده خود پشیمان است‌.

رییس کلانتری 125 یوسف آباد بیان داشت: پرونده متهم با اشاره به پیگیری‌‌های مادر شاکی مبنی‌بر اینکه راننده خودرو قصد اغفال دخترش را داشته و چندین باربرای وی ایجاد مزاحمت نموده است به پایگاه سوم امنیت تحویل داده شد‌.

سرهنگ کاهه در خاتمه تصریح کرد‌: خانواده‌ها بیش تر باید مراقب رفت و آمد فرزندان‌شان باشند و اگر موارد مشکوکی را مشاهده کردند آن را نادیده نگرفته و به پلیس 110 گزارش دهند‌.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد