★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ تقابل شرق و غرب آسیا در نیمه نهایی گوانگجو

بازی های آسیایی گوانگجو
تقابل شرق و غرب آسیا در نیمه نهایی
جام جم آنلاین: مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال شانزدهمین دوره بازی های آسیایی فردا با تقابل ژاپن با ایران و کره جنوبی با امارات برگزار می‌شود تا چهره دو تیم فینالیست این دوره مشخص شود.

به گزارش مهر، تیم های فوتبال امید ایران و ژاپن در حالی از ساعت 11:30 فردا سه شنبه گام به دیدار نیمه نهایی و ماقبل فینال بازی های آسیایی می گذارند که دو تیم با اقتدار تا این مرحله پیش آمده اند و تقابل آنها برای معرفی یک پای فینال قطعا با حساسیت ها و جذابیت های ویژه ای همراه خواهد بود.

ایران با 5 پیروزی مقابل ترکمنستان ، بحرین ، ویتنام (مرحله مقدماتی) مالزی (مرحله یک هشتم) و عمان (مرحله یک چهارم) و به ثمر رساندن 10 گل زده و 2 گل خورده به نیمه نهایی صعود کرده و در مقابل ژاپن با پیروزی برابر تیم های چین ، مالزی ، قرقیزستان (مرحله مقدماتی) هند (مرحله یک هشتم) و تایلند (مرحله یک چهارم) و 14 گل زده و بدون گل خورده راهی حساسترین دیدار خود در بازی های آسیایی شده است.

نگاهی به تیم امید ژاپن و نتایج این تیم در دیدارهای گذشته بیانگر آن است که امیدهای ایران برای رویارویی با این تیم نیاز به فوتبالی بابرنامه و هدفمندی دارند که با کمترین ضریب اشتباهات در خط دفاع و حمله همراه باشد.

کادر فنی امید با در اختیار داشتن ابزارهای سرعتی و دوندگی بی امان در میانه زمین می تواند حریف را به نبردی تمام عیار در تمام نقاط زمین بکشاند و با برخورداری از آمادگی جسمانی و قدرت بدنی بهتر برتری های فنی و تکنیکی خود را به حریف تحمیل کند.

فردا امیدهای فوتبال ایران برای ششمین حضور در فینال بازی های آسیایی یکپارچه انگیزه اند و از همین حالا خود را روی سکوی آسیا می دانند و تنها برای بهترین و مرغوب ترین رنگ مدال گوانگجو تلاش مضاعفی را بکار خواهند گرفت تا بار دیگر به احیای نام و اعتبار فوتبال ایران در سطح قاره بپردازند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد