★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ نماینده ملایر: از دست بروجردی کارد به استخوانم رسیده


اختلافات نمایندگان ملایر و بروجرد بر سر ساخت یک فرودگاه منطقه‎ای از تریبون علنی مجلس مطرح شد.
آفتاب: اختلافات نمایندگان ملایر و بروجرد بر سر ساخت یک فرودگاه منطقه‎ای از تریبون علنی مجلس مطرح شد. 

حسن ونایی نماینده ملایر رئیس کمیسیون امنیت ملی را «مسئول ایجاد بحران داخلی» خواند و مدعی شد که او رئیس سازمان هواپیمایی را تحت فشار قرار داده است. بروجردی هم که می‎گفت جواب ناسزا را با ناسزا نمی‏دهد، از ونایی خواست برود استغفار کند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که ونایی با فریاد اینکه «کارد به استخوانمان رسیده» در تذکری خطاب به رئیس جلسه گفت: ما باید کی را ببینیم که از منافع مردم حوزه انتخابیه امان دفاع کنیم؟ روسای کمیسیون‎ها به خاطر آنکه رئیس شده‎اند، برای خودشان حقوق خاصی قائلند و حق مردم را نادیده می‏گیرند.

وی بی آنکه از علاء‎الدین بروجردی نامی ببرد، ادامه داد: معلوم نیست که یک نفر «رئیس کمیسیون امنیت ملی» است یا «ایجاد بحران داخلی»؟ برخی که رئیس می‌شوند، حقوق دیگران را ضایع می‏کنند.

ونایی بار دیگر با بیان اینکه «کارد به استخوانمان رسیده» افزود: اگر این مورد ادامه یابد به مردم گزارش می‎دهم.

شهاب الدین صدر که ریاست جلسه را بر عهده داشت، خطاب به وی گفت: ما که نفهمیدیم منظور شما چه بود! ونایی هم که از این سخن وی استقبال کرد و به سخنانش ادامه داد: رئیس کمیسیون امنیت ملی نمی‎تواند از جایگاه خودش حقوق یک میلیون نفر را تضییع کند. او مدیرکل فرودگاه‏های کل کشور را تحت فشار قرار می‏دهد تا فرودگاه بروجرد- ملایر را آنگونه که او می‏خواهد تاسیس کند.

علاء‌الدین بروجردی هم در پاسخ به اتهامات ونایی با قرائت آیه‎ای از قرآن گفت: حدود یکساعت مزاحم مهندس اسماعیلی برای پیشنهاد کمیسیون امنیت ملی بودیم. آقای کامران هم شاهد است که اصلا بحث ما بحث منطقه و فرودگاه خاصی نبود و اینکه با مدیرکل فرودگاه‏های کل کشور یک بحث ملی را مطرح می‏کردیم، در حیطه وظایف ما بوده است.

وی بر این اساس ادامه داد: ادعای منطقه‎ای بودن مذاکرات ما، خطایی است که استغفار لازم دارد.

بروجردی افزود: البته آقای ونایی به وزارت راه هم رفته و در حضور وزیر و معاون پارلمانیش به بنده ناسزا و بد و بیراه گفتند ولی من سکوت کردم.

به گفته وی وزیر راه از چند هفته قبل ترتیب جلسه‎ای در دفتر معاون پارلمانیش را برای امشب داده است تا نمایندگان بروجرد و ملایر بروند و درباره فرودگاه این حوزه انتخابیه تصمیم‎گیری کنند.

وی در پایان گفت: من جواب ناسزا را با ناسزا نمی‏دهم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد