★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ سردار جزایری: طبیعی است بسیج در همه عرصه‌ها از جمله انتخابات ح

سردار جزایری: طبیعی است بسیج در همه عرصه‌ها از جمله انتخابات حاضر باشد
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: آنچه که به عنوان پارامترهای منفی در مورد بسیج مطرح می‌شود توسط افراد ناآگاه بوده و عملیات روانی است که دشمنان ما صورت می‌دهند.
آفتاب: بسیج به عنوان یکی از مظاهر قدرت در جمهوری اسلامی ایران و نظام، از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز مورد آماج دشمنان بوده است 

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: آنچه که به عنوان پارامترهای منفی در مورد بسیج مطرح می‌شود توسط افراد ناآگاه بوده و عملیات روانی است که دشمنان ما صورت می‌دهند.

سردار سید مسعود جزایری به مناسبت هفته بسیج گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز و حتی در آینده، همواره پایه‌های قدرتی نظام توسط رژیم‌های سلطه و دشمنان مورد حمله قرار گرفته و خواهد گرفت.

وی افزود: بسیج به عنوان یکی از مظاهر قدرت در جمهوری اسلامی ایران و نظام، از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز مورد آماج دشمنان بوده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: هرچه قدر که بسیج در اجرای ماموریت، وظایف و رسالتش موفق‌تر عمل کند توسط خصم و رژیم سلطه بیشتر مورد هجوم قرار می‌گیرد، بنابراین حمله به بسیج توسط بدخواهان و دشمنان با توجه به جنس شیطانی آنان، یک پدیده طبیعی است.

وی افزود: اما در مقابل مشاهده می‌کنیم اقدامات بسیج توسط آحاد مردم و طرفداران بی‌شمار نظام، به خوبی درک می‌شود.

جزایری گفت: رسانه‌ها می‌توانند از یک طرف کمک کنند که آحاد مردم درک بهتری به علمکرد بسیج داشته باشند و از طرف دیگر نسبت به درک اقدامات خصمانه‌ای که دشمن علیه بسیج وارد می‌کند، آگاهی‌بخش کنند.

وی ادامه داد: در عین‌حال رسانه‌ها رسالت تاریخی بر عهده دارند و آن این که اقدامات بسیج و بسیجی‌ها را که اقداماتی بسیج‌وار است، به گوش آحاد مردم در سراسر جهان برسانند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: به نظر اقدامات انسان دوستانه‌ای که توسط مجموعه سازمان بسیج صورت می‌گیرد چنانچه به اطلاع افکار عمومی مردم جهان برسد دیگران نیز نسبت به بسیج، سمپاتی مثبت پیدا خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آنچه امروز راجع‌به بسیج عنوان می‌‌شود، می‌تواند بدلیل حضور این نهاد در انتخابات سال گذشته باشد گفت: بسیج به عنوان یک جمعیت چند ده میلیونی، طبیعی است که در همه عرصه‌ها و از جمله عرصه‌های مربوط به انتخابات، سازندگی، علمی و آموزشی حضور دارد، به‌نظرم می‌رسد که آحاد مردم نسبت به حضور بسیج در عرصه‌های سیاسی کاملاً آگاهند و بصیرت لازم را دارند، موضوع را به خوبی می‌شناسند و درک می‌کنند.

جزایری در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که به عنوان پارامترهای منفی مطرح می‌شود توسط افراد ناآگاه بوده و عملیات روانی است که دشمنان ما صورت می‌دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد