★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ تولیدکنندگان "لاست"از زندان"الکاتراز" روایت می‌کنند

تولیدکنندگان "لاست"از زندان"الکاتراز" روایت می‌کنند

 شبکه ایران: «جورج گارسیا» یعنی همان هنرپیشه غول‌پیکری که در سریال «لاست/گمشدگان» به کارگردانی «جی.جی.آبرامز» در نقش «هوگو هیورلی رِیز» ظاهر شده بود، قصد دارد یک بار دیگر در سریالی از آبرامز به ایفای نقش بپردازد.

سریال جدید آبرامز، «آلکاتراز» نام دارد که وقایع داستانی آن در زندان معروف آلکاتراز واقع در خلیج سانفرانسیسکو می‌گذرد. فیلمنامه این فیلم توسط «الیزابت سارنوف» نوشته می‌شود که در تیم تولید «لاست» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی به فعالیت می‌پرداخت و با این حساب سه ضلع اصلی این سریال یعنی جی.جی.آبرامز، حورج گارسیا و الیزابت سارنوف همان‌ها هستند که به طور مستقیم در تولید «لاست» هم نقش داشتند.
 
گارسیا در این فیلم در نقش یکی از بازرسان تیم پشتیبانی زندان ایفای نقش می‌کند؛ بازرسی که مراقبت از تعداد زیادی زندانی دردسرساز برعهده او بوده و به همین دلیل همواره خطرات مرگباری او را تهدید می‌کند.
 
جزیره آلکاتراز در مرکز خلیج سانفرانسیسکو در کالیفرنیا واقع شده و تا سال‌ها قبل به عنوان یک محدوده نظامی شناخته شده بود. اما امروزه این جزیره با نظارت آژانس پارک‌های ملی آمریکا، به مکانی تاریخی تبدیل شده و به عنوان بخشی از جاذبه‌های توریستی این ایالت در معرض دید همگان قرار می‌گیرد. بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از قایق به این جزیره که در لیست مکان‌های تاریخی ملی قرار دارد، سفر کنند و از آن دیدن کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد