★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ نمایشگاه الکامپ با بحث دیتاسنتر

★ نمایشگاه الکامپ با بحث دیتاسنتر



نمایشگاه الکامپ با اختصاص سالن دولت الکترونیک، فضای خوبی را برای عرضه فعالیت‌های بخش حاکمیتی در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد کرده و با آشنایی دستگاه‌ها از فعالیت یکدیگر، به نوعی از موازی‌کاری‌ها کاسته خواهد شد.


پانزدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ 2008





معاون زیرساخت تبیان با بیان اینکه در نمایشگاه الکامپ بر روی ارائه خدمات دیتاسنتر متمرکز خواهیم شد، گفت: در نمایشگاه خدمات میزبانی اختصاصی، میزبانی اشتراکی، سرویس اجاره فضا و سرورهای مجازی به تفکیک ارائه خواهد شد.
به گزارش ایلنا، سید حیدر مرتضوی، معاون زیرساخت تبیان بابیان اهمیت میزبانی سایت‌ها در داخل کشور، گفت: هدف ما تشویق مراکز دولتی و خصوصی جهت استفاده از میزبان‌های داخلی است، چراکه در راستای رسیدن به خودکفایی، کشور باید از وابستگی به میزبان‌های خارجی خارج شده و در این رابطه فرهنگ‌سازی با موضوع امنیت اطلاعات ملی و آشنایی همگان با مزایای آن بسیار ضروری است.
معاون زیرساخت تبیان با تاکید بر لزوم دعوت از حوزه‌های مختلف در استفاده از میزبان‌های داخلی اظهار کرد: نمایشگاه الکامپ با اختصاص سالن دولت الکترونیک، فضای خوبی را برای عرضه فعالیت‌های بخش حاکمیتی در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد کرده و با آشنایی دستگاه‌ها از فعالیت یکدیگر، به نوعی از از موازی‌کاری‌ها کاسته خواهد شد.
وی تصریح کرد: الکامپ در ایران می‌تواند با مشارکت تمامی متولیان این حوزه به‌ عنوان نمایشگاهی که نماد قابلیت‌های ملی کشور در این صنعت است، برگزار شود و سال به سال بیشتر به این سمت گرایش ‌یابد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه نمایشگاه امسال به بلوغ بیشتری رسید، اظهار داشت: باید در برگزاری و اثربخشی این نمایشگاه بیش از پیش فعالیت شود تا الکامپ در عرصه بین‌المللی و در سطح منطقه تاثیرگذارتر باشد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک،کامپیوتر و تجارت الکترونیک (ایران الکامپ 2008) به منظور معرفی آخرین دستاوردهای مربوطه با حضور 426 مشارکت کننده داخلی و خارجی در فضایی به وسعت تقریبی 32000 متر مربع، از دوم لغایت پنجم آذر ماه از ساعت 10 صبح لغایت 17 بمدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد