★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ آسمان مصر برای عبور بالگردهای هلال احمر باز است

http://www.ostan-as.gov.ir/uploads/2/Cms/News/Record/b467.jpg

آسمان مصر برای عبور بالگردهای هلال احمر باز است
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به رایزنیهای مختلف با کشورهای مصر و ترکیه برای ارسال محموله کمکهای ایران به غزه گفت: شرایط برای اعزام محموله آماده و آسمان مصر برای عبور بالگردهای هلال احمر ایران باز است و ما نیز منتظر دستور حرکت هستیم.

محمدجواد جعفریان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه زمان دقیقی برای اعزام کشتی ارسال کمکهای مردمی به غزه اعلام نشده گفت: اظهارنظر در مورد زمان دقیق حرکت کشتی ممکن نیست ولی به گفته مسئولان وزارت امورخارجه مجوز حرکت محموله کمکهای مردمی ایران به غزه به زودی صادر می شود.

وی افزود: با رایزنیهای انجام شده آسمان مصر برای ارسال کمکهای هوایی ایران به غزه باز شده است ولی جاسوسهای رژیم صهیونیستی تمامی سواحل مصر، کانال سوئز و گذرگاه رفع را زیر پوشش جاسوسی قرار داده اند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: یکی از راهکارهای جمعیت هلال احمرارسال محموله کمکهای ایران با مشارکت کشورهای عضو فدراسیون هلال احمر است که در دستور کار جمعیت قرار گرفته ولی همچنان گزینه نخست اعزام کمکهای مردمی با کشتی و بالگرد است.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ http://magicpc.ir

سلام وقت بخیر
اگر می خواهید وب شما دارای بازدید بیشتری شود می توانید در سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی ثبت نام کنید و یک لینک به رایگان ثبت نمایید, سیستم به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است وب شما را در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر قرار دهد. شما می توانید به ازای درج کد لینک باکس در هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت و مدیریت نمایید
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار بروز رسانی می شود
بلافاصله پس از ثبت لینک , لینک شما به لیست لینک های فعال سیستم افزوده خواهد شد.
www.magicpc.ir سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد