★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★ لینک باکس ستاره ها ★★★


لینک باکس لینوکس یک سیستم لینک دهی از نوع هوشمند و توسط فید خروجی وبلاگ هاست که به صورت خودکار جدیدترین نوشته کاربران را نشان می دهد ، بدون هیچگونه دخالت انسانی .


مزایا :

عملکرد باکس لینوکس به این صورت است که مطالب وبلاگ تمامی کسانی که عضو باکس هستند بصورت لینک در باکس نمایش داده می شود و این به این معنی است که شما در فرستادن لینک به باکس ما هیچ محدودیتی ندارید و لینکهای شما به محض آپدیت ، حداکثر در 10 دقیقه در باکس ثبت می شود، و هر لینکی که جدیدتر باشد در صدر فهرست قرار می گیرد . همچنین قرار داده شدن لینک شما در لینک باکس لینوکس مانند یک بمب گوگلی کوچک عمل می کند و با ثبت وبلاگ شما در تمامی وبلاگهای عضو باعث افزایش رنک شما نیز می شود.یکی دیگر از مزایا این است که لینک های شما علاوه بر باکس در این وب بصورت موضوعی نمایش داده می شود و لینکهای شما عمر بیشتری خواهد داشت و باعث افزایش رنکینگ شما می شود.

روش استفاده :

شما ابتدا باید باکس هوشمند لینوکس را
با عنوان لینک باکس هوشمند لینوکس و با آدرس http://linux2.blogsky.com
لینک کنید، بعد باید کد باکس را که در زیر آمده در هر جای وبلاگتان که می خواهید کپی کنید(انتهای وب خود) و سپس در قسمت نظرات این پست آدرس سایت یا وبلاگتان و موضوع آن را از دسته بندی زیر انتخاب و بنویسید.

اخبار ایران و جهان | عکس | فیلم و سینما | دین و مذهب | مد، لباس و آرایش

ورزشی | کامپیوتر و اینترنت | موبایل | جوک ، طنز و اس ام اس

گوناگون (وبهای که مطالب گوناگونی دارند) | علمی و مهندسی | کتاب و مقاله

پزشکی | موسقی  |  تجارت و سرمایه گذاری  |  عاشقانه، دستنوشته و خاطره


به همین سادگی ! ما شما را حداکثر تا 24 ساعت لینک خواهیم داد. حالا از این پس هر وقت وبلاگ شما بروز شود عنوان آخرین مطلب شما با لینک به شما در باکس قرار می گیرد و موجب افزایش بازدید از وب تان فراهم می گردد.


تذکر:

دو عامل باعث حذف لینک شما از لینک باکس می شود:

1- ارسال لینکهای غیراخلاقی ، توهین به فرد و مذهب ، و مطالب

2- حذف لینک باکس از سایت شما


در صورت مشاهده چنین لینکهای آن را به ما گزارش دهید.

دوستان قدیمی که لینک باکس لینوکس در وبشان است نیازی به تغییر کد ندارند و فقط موضوع اصلی وب خود را به ما اعلام نمایند.


توجه : حتماً دقت کنید که کد زیر را بصورت کامل کپی کنید .درون کادر راست کلیک کنید و کل کد را انتخاب وسپس کپی کنید و درون ویرایش قالبتان در انتهای وب خود قرار دهید


با سلام

بدینوسیله ضمن تشکر از کاربران عزیز بابت تحمل وقفه ای که جهت اعمال تغییرات در لینک باکس اتفاق افتاد، شروع مجدد فعالیتها را با قدرت و توان بیشتر اعلام می داریم.

از جمله تغییراتی که انجام شده تغییرات ظاهری و اضافه شدن بخش لینک های ثابت برای وبلاگ و یا وبسایت های با بازدید بالای 1000 و بالای 2000 و همچمین دسته بندی موضوعی وبلاگ و یا وبسایت ها می باشد.

بنابراین از تمامی اعضا تقاضا می شود که بار دیگر جهت معرفی سایت خود و موضوع فعالیت خود جهت ثبت در فهرست موضوعی (که می تواند باعث بالا رفتن پیج رنک سایت یا وبلاگ شما شود) از طریق بخش نظرات همین پست اقدام کنند. همچنین از تمامی اعضایی که آمار بازدید روزانه بالای 1000 و یا بالای 2000 دارند تقاضا می شود جهت ثبت لینک ثابت از قسمت نظرات همین پست اقدام کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد