★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ ستایش گزارشگر انگلیسی و کارشناسان داوری از عملکرد کامرانی‌فر

★  ستایش گزارشگر انگلیسی و کارشناسان داوری از عملکرد کامرانی‌فر

★  ستایش گزارشگر انگلیسی و کارشناسان داوری از عملکرد کامرانی‌فر



ستایش گزارشگر انگلیسی و کارشناسان داوری از عملکرد کامرانی‌فر


خبرگزاری فوتبال ایران - گزارشگر انگلیسی دیدار تیم‌های فرانسه و مکزیک عملکرد عالی حسن کامرانی‌فر، کمک داور اول این دیدار را مورد ستایش قرار داد. دیدار تیم‌های فرانسه و مکزیک شب گذشته از نمایشگر بزرگی که در مرکز شهر ژوهانسبورگ نصب شده بود، پخش شد که هواداران زیادی این دیدار را تماشا کردند.

گزارشگر انگلیسی دیدار تیم‌های فرانسه و مکزیک عملکرد عالی حسن کامرانی‌فر، کمک داور اول این دیدار را مورد ستایش قرار داد. دیدار تیم‌های فرانسه و مکزیک شب گذشته از نمایشگر بزرگی که در مرکز شهر ژوهانسبورگ نصب شده بود، پخش شد که هواداران زیادی این دیدار را تماشا کردند.

حسن کامرانی‌فر، کمک‌داور ایرانی اول این دیدار در دقیقه 64 بازی یک تصمیم عالی گرفت که منجر به ثمر رسیدن گل اول مکزیک شد.

گزارشگر انگلیسی این مسابقه پس از تماشای صحنه آهسته این حرکت اعلام کرد کمک‌‌داور ایرانی در سخت‌ترین شرایط بهترین تصمیم را گرفت.

در پایان این دیدار نیز در استودیویی که در هتل محل اقامت کارکنان فیفا است؛ بحث کارشناسی و فنی این دیدار انجام شد که هر سه کارشناس حاضر در استودیو از جمله تونی برایان، یکی از مسئولان کمیته داوران انگلیس عملکرد داور ایرانی را در ادامه بازی در به ثمر رسیدن گل عالی دانست و گفت: کمک داور اول مسابقه با هوش خود از اعلام کردن آفساید صرف‌نظر کرد و بسیار مطلوب و هوشیارانه اجازه ادامه بازی را داد تا گلی درست به ثمر برسد.

این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود مکزیک به پایان رسید.


نظرات 1 + ارسال نظر
رامین جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://uptodate.forum777.com

سلام وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری به وبسایت من (http://uptodate.forum777.com) سری بزن واگه خوشت اومد من رو با نام "دانلود و گفت و گوی آزاد علمی ، فرهنگی ، تفریحی ، جنگ افزار نظامی در فروم uptodate" لینک کن و منو خبر کن تا لینکت کنم.

"دانلود و گفت و گوی آزاد علمی ، فرهنگی ، تفریحی ، جنگ افزار نظامی در فروم uptodate"

http://uptodate.forum777.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد