★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ تولید آزمایشی 3 خودرو در سایت کاشان اصفهان

حمید زاهدی مدیرمنابع انسانی شرکت سایپاکاشان در آستانه افتتاح این پروژه ملی با اشاره به وجود مشکل بیکاری در منطقه کاشان گفت: سایپا با سرمایه‌گذاری کلان در این منطقه و ایجاد وسیع‌ترین سایت تولید خودرو کشور در مرحله نخست موفق شده برای 1600نفر از جوانان کاشان به‌صورت مستقیم و برای 6000 نفر بهصورت غیرمستقیم اشتغال مولد ایجاد نماید.
وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نشریه نارنجی با اشاره به ظرفیت نهایی کارخانه سایپا کاشان گفت: این کارخانه در مرحله نهایی برای 3هزار نفر اشتغال مستقیم و برای 20هزار نفر از مردم کاشان و منطقه اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد که شاغلین پس از برگزاری آزمون استخدامی و با دارا بودن شرایط لازم مشغول به کار میشوند.
مدیرمنابع انسانی سایپا کاشان با اشاره به آغاز فعالیت آزمایشی کارخانه گفت: هم‌اکنون در این کارخانه امکان تولید خودروی صبا، سایپا111 و خودروی کاملاً ایرانی سایپا وجود دارد و سالن‌های بدنه, رنگ و مونتاژ آن مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و ایجاد شدهاند. حمید زاهدی افزود سالن رنگ در سه طبقه و به مساحت 50 هزار متر مربع قابلیت رنگ آمیزی 30 بدنه خودرو در ساعت را دارد و سالن مونتاژ به وسعت 21هزار متر مربع دارای دو خط برای مونتاژ خودروی کاملاً ایرانی سایپا به ظرفیت 35 دستگاه در ساعت و مونتاژ صبا و سایپا 111 به ظرفیت تولید 15 دستگاه در ساعت احداث گردیده است.
"ناصر آقامحمدی"مدیر عامل سایپا کاشان نیز در گفتگو با ایرنا گفت: براساس طراحی و برنامه ریزی صورت گرفته این شرکت هرسال 150 هزار دستگاه خورو سواری و وانت تولید خواهد کرد که در فاز اول دو مدل خودروی جدید طراحی شده (مینیاتور و مروارید) گروه سایپا و در فاز بعد خودروهای دیگر را در این سایت تولید خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت خودروسازی سامیار کاشان، با اشاره به اینکه تاکنون در این مجموعه صنعتی بیش از سه هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، گفت: این شرکت با 318 هکتار وسعت یکی از بزرگترین مجموعه های صنعتی خودروسازی درکشور محسوب می شود.
وی از مینیاتور بعنوان دیگر محصول این شرکت و افتخار ایران نام برد و گفت: تمام قطعات این خودرو توسط شرکت سایپا طراحی و به همت متخصصان داخلی ساخته شده است و کاشان افتخار دارد که محل تولید نخستین محصول تمام ایرانی باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.tablighatgostar.com/PublisherRegister.aspx?MK=1775

سلام... خوبی؟ ویلاگت فوق العاده خوب و پر بازدیده!
ولی برای کسب درآمد بهتره از سایت تبلیغات گستر استفاده کنی... چ.ن خیلی از محدودیت هایی که تو سرویس های دیگه داره، تو تبلیغات گستر معنی نداره... وِیژگی هاشو ببین:

- مطمئن تره نسبت به سرویس های دیگه.

- پولی که برای هر کلیک گیرتون میاد حتی تا 90 تومن هم میرسه که خیلی زیادتره نصبت به سرویس های دیگه..

- شما حتی میتونید بعد از ثبت نام کدهای تبلیغاتی رو هم تو وبلاگتون نشون ندید و تنها از راه زیر مجموعه گیری پول در بیارید (اکثر سرویس ها تنها راه کسب درآمد از نمایش تبلیغات هست که تبلیغات گستر اولین سایتی هست که این آزادی رو به شما میده که حتی بدون نمایش آگهی، پول در بیارید!).

اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
http://www.tablighatgostar.com/PublisherRegister.aspx?MK=1775

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد