★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

حماس: پایداری و مقاومت تنها راه پیروزی و آزادی است

حماس: پایداری و مقاومت تنها راه پیروزی و آزادی است

حماس: پایداری و مقاومت تنها راه پیروزی و آزادی است
دمشق – جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای به مناسبت شصت و دومین سال اشغال فلسطین اعلام کرد : پایداری و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تنها راه پیروزی و آزادی است.
در بیانیه حماس در روز شنبه به مناسبت روز " نکبت" ( روز اشغال فلسطین ) که یک نسخه از آن به دفتر ایرنا در دمشق دورنگار شد، آمده است : ما در کنار امت خود به تمسک بر حقوق پایدار ملی ایستاده و راه آزادی اراضی و نابودی اشغالگر را تا پایان ادامه می دهیم و هرگز از هدف مان بر نمی گردیم.
"ما به همراه ملت مان همه ارزشهای مان را فدای فلسطین، قدس، مسجد الاقصی و تمام مقدسات کرده و پیروزی را بدست می آوریم".
بر پایه این بیانیه ، مقاومت راه ما باقی خواهد ماند و تا زمانی که دشمن به اشغال اراضی، دستگیری فرزندان و تجاوز به مقدسات ما ادامه می دهد، مقاومت نیز ادامه خواهد داشت.
"ما اقدام کسانی که مقاومت را محکوم کرده و مجاهدین را دستگیر و به اشغالگر تحویل می دهند را رد می کنیم".
حماس با تاکید بر حق بازگشت آوارگان به عنوان حقی غیر قابل مذاکره و چانه زدن تاکید کرد: این حق طبیعی و قانونی همه ملت ما است که با اشغال از بین نمی رود و هیچ گونه توافق نامه و یا پیمانی این حق را از ضایع نمی کند.
حماس افزود: اسرای موجود در زندانهای اسراییل در وجدان و توجه ملت باقی خواهند ماند و ماموریت آزادی آنها بر عهده ما و هدفی در مقدمه اولیوتهای جنبش ما است.
در این بیانیه آمده است : "گلعاد شالیت " نظامی اسراییلی در دست ما باقی می ماند تا اشغالگر به همه خواسته های مقاومت در تحقق مبادله اسرا تن داده و تعداد زیادی از اسرای قهرمان ما را آزاد کنند.
بر اساس بیانیه حماس، تصمیم تشکیلات خودگردان به از سرگیری گفت وگوهای بیهوده با رژیم اشغالگر صهیونیستی، همراهی در خصوص ادامه شهرک سازی در کرانه باختری،یهودی سازی قدس و ادامه محاصره غزه است.
"زمانی که تشکیلات خودگردان مشغول سازش با دشمن است، نیروهای مقاومت به پایداری و تمسک بر حقوق و ارزشهای پایدار تاکید می کنند و این همان انتخاب واقعی اهداف ملت ما در آزادی و بازگشت است".
در این بیانیه آمده است : جهان در حال تعامل با نیروهای مقاومت است، چرا که این نیروها نماینده اراده واقعی ملت فلسطین هستند.
حماس به توجه بر استرداد وحدت ملی بر اساس تمسک به ارزشها و حقوق ملی، توافق گروه های فلسطینی در قاهره ، رد شرطهای کمیته چهارجانبه و شرط به رسمیت شناختن دشمن صهیونیستی که برخی از گروهها بر آن تلاش می کنند، تاکید کرد.
در ادامه بیانیه مزبور آمده است : وتوی آمریکا و اسراییل علیه مصالحه همچنان موجود است و "محمود عباس" رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی و گروهش باید از پذیرفتن شرط ها و دستورات خارجی دست برداشته و به منافع فلسطینی بر اساس ارزشهای ملی بپردازند.
این جنبش از مردم اسلامی، عربی و آزادگان جهان خواست از پایداری ملت فلسطین حمایت کرده و به پایان بخشیدن به محاصره غزه کمک کنند.
حماس همچنین خواستار کمک کشورهای اسلامی و عربی برای پایان دادن به محاصره غزه، فشار بر جامعه بین المللی برای مقابله با اقدمات کوچاندن اجباری مردم فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی و توقف گفت و گوهای بیهوده تشکیلات خودگردان به نام صلح و سازش واهی شد.
مردم فلسطین شصت و دومین سالروز نکبت اشغال فلسطین را با تظاهرات گسترده مردمی گرامی داشته و طی آن بر تمسک به حقوق قانونی ملت فلسطین و در راس آن حق بازگشت، حق اسکان، و تمسک به راه مقاومت برای استرداد اراضی اشغالی تاکید کردند.
رژیم صهیونیستی در سال 1948 میلادی در چنین روزی بخش وسیعی از اراضی فلسطین را اشغال کرد و بقیه آن را نیز در سال 1967 میلادی به اشغال خود در آورد.
رژیم متجاوز صهیونیستی در سال 1948 بیش از 900 هزار فلسطینی را به زور از اراضی شان اخراج کرد که 250 هزار نفر از آنها با ویرانی 503 شهر و روستا در اراضی 1948 باقی ماندند.
خاورم 3 **2131 ** 2133 *1436**1415
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد