★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ احمدی‌نژاد: جزئیات کامل یارانه‌ها را به‌زودی به ملت ایران می‌گ

رئیس جمهور با بیان اینکه باید با همدلی اطلاعات مورد نیاز را از سخنگوی طرح تحول بشنویم بر لزوم ساختن ایران تأکید کرد و گفت: یقین دارم در طرح‌های تحول اقتصادی که گام اول آن طرح هدفمدکردن یارانه‌ها است و در گام‌های بعدی به بانک‌ها، بیمه‌ها و سایر بخش‌های دیگر توجه خواهد شد، ملت ایران خواهند توانست با همدلی و وحدت همه گام‌های بلند را به سمت قله‌های پیشرفت بردارد و دشمنان خود را از توطئه و دست‌اندازی مأیوس کند.
رئیس جمهور گفت که در آینده‌ای نزدیک، توضیحات کاملی ‌درباره هدفمندکردن یارانه‌ها به ملت ایران ارائه خواهد کرد.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان که صبح امروز در هفتاد و نهمین سفر استانی هیئت دولت به زنجان سفر کرده است، در جمع پرشور مردم این استان اظهار داشت: تاریخ طولانی این دیار از اصالت سخت‌کوشی، استعدادهای شگرف و مجاهدت‌های تاریخ‌ساز مردم زنجان گواهی می‌دهد.

وی زنجان را سرزمین ایمان، تلاش و فداکاری و مهد انسان‌های پاک، صبور و نجیب توصیف کرد و ضمن الگو و نمونه دانستن صمیمیت و برادری مردم زنجان گفت: رشادت‌های مردم این دیار در مسیر امامت و ولایت در طول تاریخ و به‌ویژه در دوران انقلاب دفاع مقدس و تا امروز از عمق ایمان و باور مردم زنجان و آرمان‌های الهی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی حکایت می‌کند.

رئیس‌جمهور زنجان را دیار همت‌های بلند، ایمان‌های زلال، قلب‌های مهربان و دستان پربرکت خواند و خاطرنشان کرد:‌ مردم زنجان همیشه و همیشه برای ملت ایران و برای آرمان‌ها و ارزش‌های ملت ایران مفید و سرشار از برکت بوده‌اند.

احمدی‌نژاد عید غدیر که ‌بزرگترین عید بشریت است را ‌به مردم زنجان، ملت ایران و جامعه بشری تبریک گفت و از ‌امامت و ولایت به عنوان مهم‌ترین هدیه خداوند متعال به بشریت یاد کرد.


وی با بیان اینکه هیچ نعمتی بالاتر از ولایت و امامت برای جامعه بشری وجود ندارد، تأکید کرد: خداوند انسان را خلق کرده و از او خواسته تا مسیر کمال و رسیدن به خدا را طی ‌و ضمن برپا کردن جامعه‌ای سعادتمند و سرشار از عشق،‌ محبت، صلح و یگانه‌پرستی در کره زمین، همه ارزش‌های الهی و اسماء و صفات خداوند را در انسان متجلی کند.

" خداوند از انسان خواسته است که عالم، علیم، حکیم، قدرتمند، عادل، رئوف و مهربان باشد و در زمین خدایی کند؛ نه خدایی به معنای یکه‌تازی بلکه خدا را جلوه‌گری کند و آئینه تجلی خدا در زمین باشد. یعنی تجلی همه زیبایی‌‌ها و خوبی‌ها باشد و این ماأموریت بزرگی است که خداوند به انسان سپرده و حلقه اتصال و ارتباط خود با ‌انسان و عالم هستی و مسیر اتصال این زیبایی‌ها به انسان و جامعه بشری را از طریق امامت و ولایت قرار داده است. "

رئیس جمهور ‌از پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت گرامی او و 14 معصوم به عنوان اول مخلوقی که خدای متعال خلق کرده یاد کرد و آنان را حلقه اتصال خداوند متعال و واسطه فیض خدا با همه بشریت دانست و گفت که ‌هر کس ‌می‌خواهد خدایی، ‌عالم، حکیم و انسان حقیقی، کمال‌یافته و متعالی باشد، مسیر اتصال و ارتباط اهل بیت پیامبر و به طور مشخص ولایت و امامت است.

احمدی‌نژا‌د خاطرنشان کرد:‌ همه پیامبران الهی از ابتدا آمده‌اند که این حقیقت را فریاد بزنند که ای انسان تنها راه سعادت تو اتصال به حبل‌الله است و حبل‌الله عبارت از انسان کامل، امام و ولی حق است.

وی با بیان اینکه ولایت و امامت آنقدر مهم است و آنقدر اصالت دارد که همه خوبی‌ها و حقایق رستگاری بشریت به او متکی است، نماز،‌ جهاد و عبادت انسان و ‌همه خوبی‌ها را وابسته به ولایت و امامت و جان و روح نماز که بالاترین عبادت الهی است را ‌ولایت و امامت دانست.

رئیس جمهور مسیر ولایت و امامت را صراط مستقیم و مسیر رسیدن به خدا ‌و تحقق همه آرزوهای زیبای بشریت از جمله صلح، امنیت، رفاه و دلشادی پایدار ذکر کرد و آن را حلقه اتصال انسان به آسمان و همه خوبی‌ها دانست و اظهار داشت: هر کس ولایت امیرالمومنین را برپا کند، قطعا آن است نماز را برپا و اقامه کرده است.

احمدی‌نژاد صراط‌ مستقیم را صراط امامت و ولایت دانست و تأکید کرد: امروز پیام ملت ایران و دستاورد انقلاب ملت ایران برای جامعه بشری و ساختن دنیای سرشار از زیبایی، دعوت بشریت به امام، انسان کامل و یگانه حقیقتی است که تنها مجرای همه خوبی‌ها و همه زیبایی‌ها است.

وی مشکل بشر از ابتدا تا امروز را دور شدن از این حقیقت برشمرد و ‌‌با اشاره به تمرکز شیطان روی دور کردن دل و ذهن انسان‌ها از انسان کامل و امام ‌تصریح کرد: وقتی دل‌ها و ذهن‌ها از امام منحرف شود، فرصت برای حاکمیت ناصالحان، مستکبران فراهم می‌شود و وقتی امام نباشد، فرصت به شیاطین و شیطان‌صفتان داده می‌شود.

رئیس‌جمهور در این زمینه وضعیت امروز جهان و رفتار و عملکرد حاکمان دنیا را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ وجود امام رحمت، لطف، عشق و محبت است و باعث این می‌شود که همه دل‌ها به هم مهربان و محبت‌ها و استعدادها شکوفا و دست‌ها به هم گره بخورند و ظلم‌ها، ‌تجاوز‌ها، تحقیرها و سرکوب‌های استعدادها از بین برود اما وقتی امام نیست و غایب است و بشریت به امام دسترسی ندارد، فرصت برای حاکمیت ناصالحان به وجود می‌آید.

احمدی‌نژاد یادآور شد: ظلم، دزدی، فساد، تجاوز، اشغالگری، تحقیر و سرکوب ملت‌ها و تضییع حقوق ملت‌ها را قانونی کرده‌اند و با قلدری و گستاخی همه زشتی‌ها و زندگی شیطانی خود را می‌خواهند به نام قانون بین‌المللی به ملت‌ها تحمل کنند.

وی به وضعیت افغانستان، عراق، فلسطین، یمن، سودان و صدها سال برده‌داری و استعمار در دنیا اشاره کرد و ضمن برشمردن قلدری، پرویی و گستاخی و دزدی‌های سازمان یافته از جیب ملت‌ها به عنوان نمونه‌هایی از رفتار حاکمان دنیا ‌افزود: انسان‌های بی‌اعتقاد به ولایت و هدایت نشده از ناحیه امام که دل‌هایشان از عشق به امام سرشار نیست، به برخی مراکز قدرت و ثروت مسلط شدند و جان،‌ مال و ناموس و هویت ملت‌ها برای آنها ارزشی ندارد.

رئیس‌جمهور راه نجات بشریت را بازگشت به امام، رسیدن به امام و دل دادن و تبعیت از امام دانست و خاطرنشان کرد: عید غدیر باید دل‌ها‌ و اندیشه‌های بشریت را به سمت امام هدایت کند.

احمدی‌نژاد تنها راه نجات را تمسک به امام و تبعیت از امام و حاکمیت امام دانست و اظهار داشت: دوران حرمان تاریخی بشر و هزاران سال تحمل ظلم، سختی و محرومیت‌های گوناگون و نچشیدن زیبایی‌ها و لطف و رحمت خدا و نیز تجاوز‌ها، اشغالگری‌ها و جنایات رو به پایان است، دل‌های جهانیان در حال چرخش به سمت امام و حاکمیت امام است و عشق به امام به سرعت در دل‌ها و اندیشه‌های جهان منتشر می‌شود و از طرف دیگر قدرت‌های فاسد به سرعت در حال افول و اضمحلال و در بن بست کامل و گرفتار مشکلات لاینحل هستند و فکر،‌ تدبیر و برنامه‌ریزی آنها با بن‌بست مواجه شده ‌و مجاهدت‌های ملت ایران امروز در حال ثمر دادن است و اندیشه ولایت و امامت و حکومت جهانی تحت سایه امام و انسان کامل در حال جهانی شدن است.

رئیس‌جمهور از زبان مردم زنجان خطاب به مستکبران و خودخواهان تأکید کرد: گوش‌های خود را باز کنید؛ ملت ایران شما را به خوبی‌ها،‌ انسانیت و کرامت دعوت می‌‌کند و این یک دعوت الهی و انسانی و به نفع خود شما است که اگر به این دعوت ‌توجه کنید، به نفع شما است و اگر توجه نکردید، سنت خدا است که به زودی زود با دست قدرت ملت‌ها از اریکه قدرت به حضیض ذلت کشیده خواهید شد.

 ‌احمدی‌نژاد ‌در ادامه سخنان خود در جمع پرشور مردم زنجان با اشاره به همدلی و ولایت‌مداری ملت ایران گفت: راه حرکت به سمت قله‌های پیشرفت هموار شده و رمز پیروزی نیز همدلی ملت ایران است.

وی ادامه داد: بعضی‌ها در دنیا که دوست ایران هستند، از توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان نگرانند، ولی بنده از زبان شما مردم زنجان خطاب به آنها می‌گویم نگرن نباشید، چرا‌که اگر همه قدرت‌های شیطانی تاریخ، امروز در شرق و غرب ‌دست به دست هم بدهند، قادر نخواهند بود کوچکترین توقفی در برابر حرکت طوفنده ملت ایران ایجاد کنند.

رئیس جمهور مستکبران را کوچکتر از آن دانست که بتوانند در مقابل ملت ایران خللی ایجاد کنند و یادآور شد: البته شیطنت و طراحی آنها ادامه دارد اما همت و مشت‌های گره‌کرده ملت ایران تمام کاخ‌های توطئه‌گران را بر سرشان خراب خواهد کرد.

احمدی‌نژاد افزود: باید دست به دست هم داده و ایران را شهر به شهر و محله به محله آباد کنیم و باید ظرف چند سال آینده به نقطه‌ای برسیم که به لطف خدا حتی یک فقیر، خانواده فاقد مسکن و حتی یک جوان بیکار در سرتاسر ایران پیدا نشود.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: آبادکردن ایران در سایه همدلی، کار و تلاش، عشق به ولایت و امامت و عدالت، شدنی است.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود طرح تحول اقتصادی را به عنوان یکی از طرح‌های مهم دولت در اجرای عدالت مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: طرح تحول اقتصادی یکی از مردمی‌ترین طرح‌های اقتصادی کشور است که در خدمت بهره‌وری اقتصادی، شکوفایی استعدادها و پیشرفت با سرعت بالای مردم ایران است.

احمدی‌نژاد با بیان ‌اینکه همه برنامه‌ها در اجرای هدفمندکردن یارانه‌ها تنظیم شده و 90درصد کارها انجام و در مراحل آخر هستیم، تصریح کرد: گام آخر را بایستی با همت برداریم و پرچم عزت ملت ایران را در این قله اقتصادی برافراشته کنیم.

وی افزود: رقمی که دولت به عنوان یارانه نقدی به حساب مردم واریز کرده، علی‌الحساب است. از همین رو بنده قول می‌دهم هر مقداری که مردم همکاری کرده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند، غریب به اتفاق این صرفه‌جویی را دولت به مردم برمی‌گرداند.

رئیس جمهور با اشاره به تبلیغات منفی رسانه‌ای کشورهای غربی علیه طرح هدفمندکردن یارانه‌ها تصریح کرد: حرکت و پیشرفت ملت ایران در حال شکوفایی است اما همین که این کشورها مخالفت و طراحی می‌کنند، همه دنیا متوجه می‌شوند که هدفمندکردن یارانه‌ها صد در صد به نفع و در جهت خاص ملت ایران است.

احمدی‌نژاد یادآور شد: آنها نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم، بنابراین زمانی که می‌بینند با این طرح‌ها (هدفمندکردن یارانه‌ها) گام‌های ما به سمت پیشرفت صد برابر می‌شود، علیه آن تبلیغات می‌کنند.

وی با اعلام این خبر که در آینده‌ای نزدیک توضیحات کاملی را از هدفمندکردن یارانه‌ها به عرض ملت ایران خواهم رسانم، گفت: طرح هدفمند‌کردن یارانه‌ها برای عدالت است که وضع همه با اجرای آن خوب می‌شود و اما از آنجا که شیطان با عدالت مخالفت می‌کند چرا‌که با اجرای عدالت مهربانی و همدلی می‌آید و همین موضوع موجب حرکت به سمت عدالت‌گستر حقیقی متوجه می‌شود، بنابراین شیطان در قدم برداشتن مسیر عدالت عصبانی می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید با همدلی اطلاعات مورد نیاز را از سخنگوی طرح تحول بشنویم بر لزوم ساختن ایران تأکید کرد و گفت: یقین دارم در طرح‌های تحول اقتصادی که گام اول آن طرح هدفمدکردن یارانه‌ها است و در گام‌های بعدی به بانک‌ها، بیمه‌ها و سایر بخش‌های دیگر توجه خواهد شد، ملت ایران خواهند توانست با همدلی و وحدت همه گام‌های بلند را به سمت قله‌های پیشرفت بردارد و دشمنان خود را از توطئه و دست‌اندازی مأیوس کند.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود استان زنجان را سرشار از استعدادهای فرهنگی و مادی توصیف و خاطرنشان کرد: زنجان یک گنجینه ارزشمند از تاریخ، فرهنگ، استعداد و امکانات مادی برای عزت ملت ایران است.

وی در خصوص مصوبه‌های دور اول و دوم سفرهای استانی نیز یادآور شد: بیش از 550 طرح تا امروز در استان زنجان اجرا شده یا در دست اجرا است و در جلسه امروز دولت نیز بررسی می‌کنیم تا اگر در پروژه‌ها و مصوبه‌های قبلی مشکلی وجود داشته باشد، آن‌را برطرف کنیم.

رئیس جمهور برخی پروژه‌ها را زمان‌بر دانست و تأکید کرد: در سه یا چهار سال فاصله میان سفر اول تا سوم استان زنجان پیشرفت‌های خوبی داشته و صادرات غیرنفتی این استان رشد قابل توجهی داشته است.

احمدی نژاد همچنین با ارائه آمار‌ و گزارشی از کارهای انجام شده در قسمت‌های مختلف استان زنجان اظهار داشت: انشاء‌الله با تصمیمات امروز جلسه استانی دولت سرعت اجرای مصوبات خبرهای قبلی را بالاتر می‌بریم تا این پروژه‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای توسعه گردشگری استان دولت 50 میلیارد تومان بودجه اختصاص خواهد داشت، در خصوص برنامه‌های فرهنگی دولت برای استان زنجان نیز تصریح کرد: علاوه بر بودجه معمول، رقم بالایی برای 5 سال آینده در بخش فرهنگی استان زنجان اختصاص می‌دهیم تا فرهنگ این استان شناسایی، تدوین و به ملت ایران اسلامی معرفی شود.

رئیس جمهور افزود: در بحث اشتغال نیز با سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صنعت که 400 میلیارد تومان به بخش صنعت و معدن اختصاص خواهیم دارد، در اشتغال جوانان قدم‌های بزرگی برداشته می‌شود.

احمدی‌نژاد تأکید کرد: استان زنجان انشاء‌الله با همت شما در طول برنامه پنجم توسعه باید به طرح استان‌های پیشرفت کشور دسترسی پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروز همدلی، وحدت و انگیزه بالا برای کار و تلاش بین مسئولان و مردم استان وجود دارد با افتخار اعلام می‌کنم که دولت با همه وجود به مردم زنجان افتخار می‌کند و هر طرحی که مربوط به این استان باشد، آن را با کمال میل و سرعت تصویب خواهد کرد.

رئیس جمهور همچنین اظهار داشت: برخی از هویت، باورها و اعتقادات الهی ملت ایران امروز به خاطر مجاهدت‌های الهی مردم زنجان طی صدها سال گذشته است.

احمدی‌نژاد خطاب به مردم زنجان یادآور شد: شما در طول تاریخ و در دوره انقلاب و دفاع مقدس همیشه در همه صحنه‌ها هوشمند بوده و مأموریت‌های بزرگ را به خوبی انجام داده و موجب برکت بوده‌اید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات باشکوه سال 88 خاطرنشان کرد: شما مردم در انتخابات بزرگواری کرده و افتخار نوکری را به بنده دادید که انشاء‌الله با خدمت بالاتر سعی خواهیم کرد که بخشی از بزرگواری شما را جبران کنیم.

رئیس جمهور در خاتمه،‌ حضور مردم زنجان در استقبال از خود را پشتوانه اقتدار و شکست‌ناپذیری آنها دانست و تأکید کرد: شما با حضور خود یأس و ذلت را به اردوگاه دشمنان تحمیل کردید.
نظرات 3 + ارسال نظر
anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:10 ق.ظ

anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:10 ق.ظ

سلام، ما اجازه نمی دهیم "دلواپسان" آینده ما را تباه کنند.

[ بدون نام ] دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد