★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

احکام قضایی باید بر مبنای رضایت خداوند باشد

رهبر در گفتگو با جام جم آنلاین:
احکام قضایی باید بر مبنای رضایت خداوند باشد
جام جم آنلاین: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: احکام قضایی باید براساس حق و عدل صادر و به اجرا درآید و رضایت خداوند در آن لحاظ شود.

محمدتقی رهبر نماینده اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین ، با اشاره به وظیفه خطیر دستگاه قضایی، گفت: کار قضاوت بسیار دشوار، ظریف و  حساس است و این کار دشوار با توجه به حجم پرونده‌های دادسرا و دادگستری دشوارتر می‌شود.

وی افزود: جای تردیدی نیست که در بدنه دستگاه قضایی شخصیت های ارزشمند و قضات متدین و متعهد، بار این مسئولیتی را بدوش می کشند که باید قدردان زحمات آنان بود و ما همواره قدردان آنها بودیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت:‌ در این میان پاره‌ای معدود مواردی وجود دارد که به هر دلیلی به خطا، فساد یا رشوه کشیده می شوند که دستگاه قضایی مانند همه دستگاه ها از این آسیب مصون نیست.

رهبر گفت: دستگاه قضایی با سازوکار قانونی با این موارد برخورد داشته و دارد که از این بابت نیز جای سپاس گذاری از مسئولین وجود دارد.

وی گفت: همه ارباب رجوع به دستگاه قضایی به دلیل احکام مربوطه که جمعی را راضی و جمعی را ناراضی می کند، راضی نیستند که این طبیعت کار قوه قضاییه است آنچه مهم است این است که احکام براساس حق و عدل صادر و به اجرا در می آید و رضایت خداوند لحاظ شود.

رهبر گفت: ما خواهان رسیدگی به تخلفات هستیم و هر چه سلامت قوای سه گانه بیشتر باشد اعتقاد مردم به نظام نیز بیشتر خواهد شد.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین





اخبار مرتبط: 
معاون قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌ها:


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد