★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★★★™Google★★★

★ مشاور رییس جمهور: محرومیت دایی ناقض حقوق شهروندی است

مشاور رییس جمهور:
محرومیت دایی ناقض حقوق شهروندی است
جام جم آنلاین: مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری خواستار تجدید نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکم محرومیت علی دایی سرمربی پرسپولیس شد و ادامه این محرومیت را ناقض حقوق شهروندی وی دانست.
علی اکبر جوانفکر در گفتگو با جام جم آنلاین تصریح کرد : علی دایی بعنوان شخصیتی فوتبالی این حق را داراست که راجع به مسائل این رشته اظهار نظر کند . البته هر فردی که اظهار نظری را مطرح می کند باید مسوولیت اظهاراتش را نیز بر عهده بگیرد و از این حیث دایی یا هر شخص دیگری نیز باید در قبال اظهارات خویش پاسخگو باشد .

وی افزود : با این حال حکم صادره کمیته انضباطی در قبال  علی دایی را امری پذیرفتنی و قابل دفاع نمی دانم و معتقدم این حکم آزادی بیان را در کشور سلب می کند که کار غلطی است و باید هر چه زودتر جلوی آن گرفته شود .

مشاور رسانه ای رییس جمهور در عین حال گفت : این نوع برخورد با علی دایی یا هر مربی دیگری را درست و منطقی نمی دانم و از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می خواهم که هر چه زودتر در حکم خویش در رابطه با دایی تجدید نظر کنند . بدیهی است ادامه این حکم تضییع حقوق شهروندی علی دایی را به همراه دارد و این نوع برخورد با اظهار نظر یک مربی ، بدعت بدی است که بایستی هر چه سریعتر جلوی آن گرفته شود .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد